U rolu è l'efficacità di l'urea agricula

U rolu è l'efficacità di l'urea agricula regulanu u voluminu di i fiori, sminuzzendu i fiori è i frutti, a produzzione di sementi di risu, è impediscenu e pesti d'insetti. L'organi fiurali di i pesche è di l'altre piante sò più sensibili à l'urea, è l'effettu di u diradamentu di i fiori è di i frutti pò esse uttenutu dopu l'applicazione di l'urea. L'applicazione di urea pò aumentà u cuntenutu di azotu di e foglie di a pianta, accelerà a crescita di novi germogli, inibisce a differenziazione di i germogli di fiori è cuntrolla u numeru di germogli di fiore. L'urea hè un fertilizante neutru, pò esse aduprata cum'è fertilizante quandu si affronta diversi terreni è piante.

E funzioni principali di u fertilizante azotu sò: aumentà a biomasse totale è a pruduzzione economica; migliurà u valore nutrizionale di i prudutti agriculi, in particulare aumenta u cuntenutu proteicu di dao in semi è aumenta u valore nutrizionale di l'alimentu. L'azotu hè u cumpunente principale di e proteine ​​in i culturi. Senza azotu, a materia bianca di azotu ùn pò esse furmata, è senza proteine, ùn ci ponu esse vari fenomeni di vita.

Cumu aduprà l'urea:

1. Fertilizazione equilibrata

Urea hè un fertilizante azotu puru è ùn cuntene micca u fosforu è u putassiu in i grandi elementi necessarii per a crescita di e culture. Dunque, quandu preparate u vestitu superiore, duvete aduprà a tecnulugia di fertilizazione di formula basata nantu à e prove di u terrenu è l'analisi chimica per equilibrà fertilizzanti di azotu, fosforu è potassiu. Prima, unite tutti i fertilizzanti di fosforu è di potassiu è alcuni (circa 30%) fertilizzanti azotati necessarii per tuttu u periodu di crescita di e culture cù a preparazione di u terrenu è l'applicazione di u fondu.

Poi mette circa 70% di u restu fertilizante azotu cum'è topdressing, trà i quali circa 60% di u periodu criticu di a cultura è u periodu di efficienza massima sò topdressing, è circa 10% di quest'ultimu. Solu quandu i trè fertilizanti di azotu, fosforu è putassiu sò currettamente cumbinati è applicati scientificamente, si pò migliurà a percentuale di utilizzu di urea di saldatura.

2. Topdressing in tempu adattu

Alcune fecundazioni irragionevuli si ponu spessu vede in a pruduzzione agricula: ogni annu quandu u granu torna in verde dopu à l'iniziu di a primavera, l'agricultori utilizanu l'occasione di versà l'acqua verde per spruzzà o lavà urea in u campu di granu; in u periodu di piantina di granu, l'agricultori spruzzanu urea prima di a pioggia In u campu; durante u stadiu di e piantine di u col, l'urea deve esse lavata cù acqua; durante a fase di piantina di u pumadoru, l'urea deve esse lavata cù acqua.

Applicendu urea in questu modu, ancu se u fertilizante hè adupratu, i rifiuti sò gravi (l'ammoniaca si volatilizza è e particelle di urea si perdenu cù l'acqua), è pruvucarà ancu una crescita eccessiva di nutrienti, alloghju tardu di granu è di granu, tomate "soffia" , è u ripienu di col in ritardu È altri cattivi fenomeni si verificanu. Ogni cultura hà un periodu criticu specificu per l'assorbimentu di azotu, fosforu è potassiu (vale à dì, u periodu quandu a cultura hè particularmente sensibile à l'assorbimentu di certi elementi).

A mancanza di fertilizante (azotu, fosforu, putassiu) durante stu periodu riduce u rendiment è a qualità di a cultura, chì hà un impattu tamantu. Ancu se u fertilizante sufficiente hè appiicatu dopu, l'impattu nantu à u rendiment è a qualità di i culturi ùn pò micca esse riversatu. Inoltre, ci hè un periodu massimu di efficienza, vale à dì, durante stu periodu, e colture fertilizanti ponu ottene rendimenti più alti, è e culture anu a più alta efficienza di utilizzu di fertilizzanti.

Da l'analisi sopra riportata, si pò vede chì solu i vestiti superiori in u periodu criticu è u periodu massimu di efficienza di i culturi ponu migliurà a percentuale di utilizzu di fertilizzanti è uttene un elevatu rendiment è qualità di i culturi.

3. Topdressing puntuale

L'urea hè un fertilizante amidicu, chì deve esse cunvertitu in carbonatu d'ammoniu per esse adsorbitu da i colloidi di u terrenu è poi assorbitu da e culture. Stu prucessu dura da 6 à 7 ghjorni. Durante stu prucessu, l'urea hè prima sciolta da l'acqua in u terrenu è poi lentamente cunvertita in carbonatu d'ammoniu.

Dunque, quandu l'urea hè applicata cum'è top dressing, deve esse applicata circa 1 settimana prima di u periodu criticu di dumanda di azotu in i culturi è di u periodu massimu di efficienza di fertilizzanti, micca troppu prestu o troppu tardi.

4. Coperta di terra prufonda

I metudi di applicazione impropria ponu facilmente causà perdita di azotu cume a perdita di urea cù a volatilizazione di l'acqua è di l'ammoniaca, rifiuti di fertilizzanti, cunsumanu travagliu, è riducenu notevolmente a percentuale di utilizzazione di urea. U metudu di applicazione currettu hè: applicà nantu à u granu, u granu, u pumadoru, u col è altre culture. Scavate un foru di 15-20 cm di profondità à una distanza di 20 cm da a cultura. Dopu l'applicazione di fertilizante, copre cù a terra. U tarrenu ùn hè micca troppu asciuttu. In casu di irrigazione dopu à 7 ghjorni.

Quandu u tarrenu hè severu seccu è hà bisognu d'acqua, l'acqua deve esse ligeramente annacquata una volta, micca inundata cù acqua grande per impedisce chì l'urea perde cù l'acqua. Quandu si applica nantu à u risu, deve esse sparghje. Mantene a terra umida dopu l'applicazione. Ùn irrigate micca in 7 ghjorni. Dopu chì u fertilizante sia cumpletamente scioltu è adsorbitu da u tarrenu, pudete versà una piccula acqua una volta, è poi asciugarla per 5-6 ghjorni.

5. Spruzzu fugliale

L'urea hè facilmente solubile in acqua, hà una forte diffusibilità, hè facilmente assorbita da e foglie, è hà pochi danni à e foglie. Hè adattatu per u vestitu di radice extra è pò esse spruzzatu nantu à u fogliame cumbinatu cù u cuntrollu di e pesti. Ma quandu si face u vestitu superiore di radice extra, l'urea cun un cuntenutu di biuret di micca più di 2% deve esse scelta per prevene danni à e foglie. A cuncentrazione di topdressing extra-radice varieghja da a cultura à a cultura. U tempu di spruzzatura duveria esse dopu à 4 ore dopu meziornu, quandu a quantità di transpirazione hè chjuca, è i stomati di e foglie sò aperti à pocu à pocu, ciò chì cunduce à l'assorbimentu cumpletu di a suluzione acquosa di urea da a cultura.

L'usu di urea hè contraindicatu:

1. Evite di mischjà cù u bicarbonatu di ammoniu

Dopu chì l'urea sia appiicata à u tarrenu, deve esse cunvertita in ammonia prima di pudè esse assurbita da e culture, è u so tassu di cunversione hè assai più lente in cundizioni alcaline cà in cundizioni acide. Dopu chì u bicarbonatu di ammoniu sia applicatu à u terrenu, mostra una reazione alcalina, cù un valore di pH da 8,2 à 8,4. L'applicazione mista di bicarbonatu di ammoniu è di urea in i terreni agriculi rallenterà assai a cunversione di urea in ammonia, chì causerà facilmente a perdita di urea è a perdita di volatilizazione. Dunque, urea è u bicarbonatu di ammoniu ùn devenu micca esse mischiati o applicati simultaneamente.

2. Evite a sparghjera di a superficia

Urea hè spulatu in terra. Ci vò da 4 à 5 ghjorni per trasfurmassi à temperatura ambiente prima di pudè esse adupratu. A maiò parte di u nitrogenu hè facilmente volatilizatu durante u prucessu ammoniante. Generalmente, u tassu di utilizzu attuale hè solu circa 30%. S'ellu hè in terra alcalina è in cuntenutu di materia organica Quandu si sparghje in terra alta, a perdita di azotu serà più rapida è di più.

È una applicazione superficiale di urea, faciule da cunsumà da e erbacce. L'urea hè applicata prufundamente per scioglie u fertilizante in a terra, affinchì u fertilizante sia in u stratu umitu di u terrenu, chì favurisce l'effettu di u fertilizante. Per u vestitu superiore, deve esse applicatu à u latu di a piantina in u foru o in u solcu, è a prufundità deve esse circa 10-15cm. In questu modu, l'urea hè cuncintrata in u densu stratu di e radici, chì hè cunveniente per i culturi per assorbe è aduprà. I testi anu dimustratu chì l'applicazione prufonda pò aumentà a percentuale di utilizzazione di urea da 10% -30% di l'applicazione bassa.

3. Evite micca di fà fertilizante di sementi

In u prucessu di produzzione di urea, una piccula quantità di biuret hè spessu prodotta. Quandu u cuntenutu di biuret supera u 2%, serà tossicu per e sementi è e piantine. Tale urea entrerà in sementi è piantine, chì denatureranu e proteine ​​è influenzeranu a germinazione di e sementi è e piantine crescenu, dunque ùn hè micca adatta per u fertilizante di sementi. S'ellu deve esse adupratu cum'è fertilizante di sementi, evità u cuntattu trà sementi è fertilizzanti, è cuntrolla a quantità.

4. Ùn irrigate micca subitu dopu l'applicazione

L'urea hè un fertilizante azotu amidicu. Hè necessariu esse cunvertitu in azotu ammoniacale prima di pudè esse assurbitu è ​​adupratu da e radiche di a cultura. U prucessu di cunversione varieghja secondu a qualità di u terrenu, l'umidità, a temperatura è altre cundizioni. Ci vole da 2 à 10 ghjorni per compie. Se hè irrigatu è sguttatu immediatamente dopu l'applicazione o applicatu in terra secca prima di forti piove, l'urea sarà sciolta in l'acqua è perde. Generalmente, l'acqua deve esse irrigata 2 à 3 ghjorni dopu l'applicazione in estate è autunno, è 7 à 8 ghjorni dopu l'applicazione in inverno è primavera.


Tempu di posta: Nov-23-2020