Usi di soda soda

soda soda

Usi di soda industriale

1. Adupratu cum'è addolcitore d'acqua in l'industria di stampa è di tintura.

2. L'industria metallurgica hè aduprata cum'è flussu di fusione è agente di flottazione per a beneficiazione, è cum'è agente desulfurizante in a siderurgia è a fusione di antimoniu.

3. In l'industria di a pelle, hè adupratu per sgrassà e pelli grezze, neutralizendu a pelle abbronzata à u cromu è migliorendu l'alcalinità di u liquidu di abbronzatura à u cromu.

4. Soda hè ancu adupratu in a produzzione di materiali refrattarii è smalti in l'industria ceramica.

5. Usatu in a produzzione di additivi detergenti sintetici sodiu tripolifosfatatu è altri sali di fosfati di sodiu, ecc.

6. Usatu in l'industria alimentaria cum'è neutralizante è agente di lievitazione, cume a fabbricazione di aminoacidi, salsa di soia è pasti cum'è pane al vapore, panini, ecc. Pò esse ancu trasformatu in acqua alcalina è aghjuntu à a pasta à aumentanu l'elasticità è a ductilità.

7. L'industria di u vetru hè una industria chì cunsuma una grande quantità di soda, chì cunsuma 0,2 tunnellate di soda per tonna di vetru. Cumunemente adupratu per fà vetru d'acqua, dicromatu di sodiu, nitratu di sodiu, fluoruru di sodiu, bicarbonato di sodiu, borace, fosfatu trisodiu, ecc.

Usi di soda

1. Noodles di prova. I microorganismi genereranu acidi durante u prucessu di fabricazione di tagliatelle, è a pasta diventerà acida dopu chì sia iniziata. L'alcali deve esse aghjuntu per neutralizà per fà pasta deliziosa.

2. L'alcali hà un forte effettu sgrassante, chì pò eliminà l'oliu in eccessu nantu à e materie prime di beni secchi oleosi.

3. L'alimentu alcalinu hè caldu, amaru è astringente, hà l'effetti di u calore deumidificante, riducendu a stagnazione di l'alimentu, a disintossicazione è a produzzione àcida.

4. A decontaminazione, e teiere o altri utensili chì beie spessu u tè anu troppu macchie di tè, chì hè difficiule da spazzulà. Immergiallu in acqua alcalina è spazzulallu torna. Benintesa, pudete ancu mandà cose cù assai macchie di grassu.

5. L'alcali pò neutralizà l'acidi organici o i sulfidi chì aderiscenu à i vegetali verdi scuri per via di a spruzzatura eccessiva di pesticidi, mantenendu cusì u culore originale di e verdure è eliminendu l'inquinamentu di i pesticidi di e verdure.

6. L'Alcali pò liberà a niacina, chì ùn hè micca facilmente liberata in u granu, perchè e persone chì manghjanu u granu per un bellu pezzu ùn soffrenu micca di malatie di mange per a mancanza di niacina in u granu.

7. L'alcali pò caccià u gustu hala in u grassu. U metudu hè di aspettà finu à chì l'oliu aromatizatu hala sia riscaldatu à caldu, mette in una certa quantità di acqua di soda, è agite lentamente cù i bacchette.

8. Asciugamani vechji sò neri è duri. Pudete aduprà una pignatta smaltata per bollire l'asciugamani è l'acqua alcalina è mantene li caldi per qualchì ora. L'asciugamani saranu puliti è morbidi.

9. Per carica è mantenimentu di batterie à piombu àcidu, alcune sodadeve esse preparatu da u latu per preparà un trattamentu d'urgenza dopu chì u corpu umanu sia espostu à l'acidu. (neutralizazione)


Tempu di posta: Maghju-11-2021