Usi di soda caustica

Soda causticahè estremamente corrosivu, è a so soluzione o polvere splashed nantu à a pelle, in particulare a membrana mucosa, pò pruduce croste dolci è pò penetrà in i tessuti profondi. Ci hè una cicatrice dopu à u brusgiatu. Spruzzà in l'ochju ùn danneghjerà micca solu a córnea, ma ancu danneghjanu i tessuti profondi di l'ochju. S'ellu schizza accidentalmente nantu à a pelle, risciacquala cù acqua per 10 minuti; s'ella schizza in l'ochji, risciacquala cù acqua o soluzione salina per 15 minuti, è poi injectà 2% di novocaina. Casi gravi sò stati purtati à l'uspidale per trattamentu. A concentrazione massima permessa disoda caustica a polvara in l'aria hè 0,5mg / m3. L'operatori devenu portà panni di travagliu, maschere, occhiali di prutezzione, guanti di gomma, grembiuli di gomma, stivali di gomma lunghi è altri forniture di prutezzione di u travagliu quandu travaglianu. Un unguentu neutru è idrofobicu deve esse applicatu à a pelle. L'attellu di pruduzzione deve esse ben ventilatu.

Soda causticahè generalmente adupratu in un saccu intrecciato di plastica da 25 kg à trè strati, i strati interni è esterni sò sacchetti intrecciati in plastica, è u stratu mediu hè un saccu di film internu di plastica. Floccusoda causticahè classificatu cum'è u produttu 8.2 alcalinu corrosivu da a "Classificazione è Marcatura di Chimichi Periculosi Usati Comunemente (GB13690-92)", chì appartene à l'ottava livellu di merci periculose, è u codice periculosu: 1823. Deve esse conservatu in un locu ventilatu è magazzinu seccu o capannone. U contenitore di imballu deve esse cumpletu è sigillatu. Ùn conservate micca o trasportate cù materiali infiammabili è acidi. Attenti à l'umidità è a pioggia durante u trasportu. In casu d'incendiu, l'acqua, a sabbia, è vari estintori ponu esse aduprati per spegne u focu, ma i pompieri devenu esse attenti à a corrosività disoda caustica in acqua.

Quandu si priserva soda caustica, Deve esse sigillatu bè per impedisce l'esposizione à l'aria per assorbe umidità o deliquescenza o diossidu di carbonu. Quandu si utilizanu buttigli di vetru per cuntenenusoda caustica o altre forme di idrossidu di sodiu, i tappi di vetru ùn devenu micca esse usati, è i tappi di gomma devenu esse aduprati invece, perchè l'idrossidu di sodiu reagisce cù a silica in u vetru per furmà u silicatu di sodiu, causendu u tappu per interagisce cù U corpu di a buttiglia ùn hè micca faciule da apre per via di l'aderenza.

Soda caustica hè ampiamente adupratu in l'ecunumia naziunale, è parechji settori industriali richiedenu soda caustica. U settore chì usa u piùsoda causticahè a fabbricazione di chimichi, seguita da a fabbricazione di carta, di fusione di alluminiu, di fusione di tungstenu, di rayoni, di cotone artificiale è di fabricazione di sapone. Inoltre, in a produzzione di tinture, plastiche, farmaceutichi è intermedi organici, a rigenerazione di a vechja gomma, l'elettrolisi di sodiu metallicu è acqua, è a produzzione di sali inorganici, a produzzione di borace, sali di cromu, sali di manganese, fosfati, ecc., Deve ancu esse adupratu assaisoda caustica.


Tempu di posta: Maghju-24-2021