Usi di sulfatu di sodiu anidru

Sodiu anidruu sulfatu, cunnisciutu ancu cum'è sale di Glauber anidru, hè biancu lattosu cù particelle fini uniformi o polvere. Senza gustu, salitu è ​​amaru. Ci hè assorbimentu d'acqua. L'aspettu hè incolore, trasparente, grandi cristalli o picculi cristalli. Hè solubile in acqua, solubile in vaselina, ma insolubile in alcolu. A soluzione acquosa hè neutra. U sulfatu di sodiu hè un agente antiumidità più cumunu per i prucessi di post-trattamentu in i laboratorii di chimica organica. E materie prime à monte includenu l'acidu sulfuricu è a combustione alcalina.
1. Usatu in l'industria chimica per fabricà biccheri d'acqua di silicatu di sodiu sulfuru di sodiu è altri prudutti chimichi.

2. In l'industria di a carta, hè adupratu cum'è agente di cucina in a fabricazione di pasta di sulfatu.

3. L'industria di u vetru hè aduprata per rimpiazzà a soda cum'è solvente ausiliare.

4. In l'industria tessile, hè adupratu per formulà vinylon spinning coagulant.

5. Usatu in metallurgia di metalli non ferrosi, pelle, ecc.

6. Adupratu per fà sulfuru di sodiu, polpa di carta, vetru, vetru d'acqua, smaltu, è ancu usatu cum'è lassativu è antidotu per l'avvelenamentu di u sali di bariu. Hè un pruduttu secondariu di a produzzione di acidu cloridrico da u sale da tavulinu è da l'acidu sulfuricu. Chimicamente adupratu per fà sulfuru di sodiu, silicatu di sodiu, ecc. U laburatoriu hè adupratu per lavà u sale di bariu. Usatu industrialmente cum'è materia prima per a preparazione di NaOH è H2SO4, è ancu adupratu in a fabbricazione di carta, vetru, stampa è tintura, fibre sintetiche, fabricazione di pelle, ecc. In u laburatoriu di sintesi organica, u sulfatu di sodiu hè un dessiccante post-trattamentu cumunemente adupratu.

Poudre Yuanming, u nome scientificu hè sulfatu di sodiu, è quellu anidru hè chjamatu polvere Yuanming, cù 10 punti
L'acqua sottucristallina hè chjamata sale di Glauber. A polvere Yuanming hè una polvere bianca, inodore è di gustu salitu
Ma cù amarezza, pò sustene u forte calore; à una temperatura sottu à 88 8 ℃, ferma solidu, più altu ch'è
Diventa un liquidu à 88 ° C è hè un sale assai stabile. Facilmente solubile in acqua, cum'è soluzione
Quandu a temperatura aumenta da 0 ℃ à 32,4 ℃, a so solubilità in acqua aumenta, ma cuntinueghja
Quandu a temperatura aumenta, a so solubilità diminuisce.

Principalmente adupratu cum'è riempitore per i tinti è ausiliari per adattà a concentrazione di coloranti è ausiliari per uttene concentrazioni standard.
Pò esse ancu adupratu cum'è acceleratore per i tinti diretti, i tinti di zolfu, è i tinti di tina quandu si tinghje u pannu di cotone, è cum'è agente ritardante per i tinti àcidi diretti quandu si tinghje e fibre animali di seta è di lana.
Pò esse ancu adupratu cum'è prutettore di culore di basa in a raffinazione di tessuti di seta stampati.
L'industria di a carta hè aduprata cum'è agente di cucina in a fabricazione di polpa kraft.
L'industria farmaceutica hè aduprata cum'è antidotu per l'avvelenamentu da u sali di bariu.
Inoltre, hè ancu adupratu in l'industria di u vetru è di a custruzzione.


Tempu di posta: Apr-20-2021