Usi di sulfatu ammoniu

Sinteticu sulphate ammoniumi fertilizanti sò cristalli bianchi, cum'è quelli fatti da coke o da altri sottoprodotti di produzzione petroquimica, cù cianu, marrone o giallu chjaru. U cuntenutu disulphate ammoniumhè 20,5-21% è cuntene una quantità assai chjuca di acidu liberu. Hè facilmente solubile in acqua è hà una bassa igroscopicità, ma pò ancu assorbe umidità è agglomeratu in e stagioni di pioggia, chì corroderà u saccu di l'imballu. Attenti à a ventilazione è a secchezza durante l'almacenamiento.Sulfatu d'ammoniuhè stabile à a temperatura di l'ambiente, ma quandu agiscenu 4 sostanze alcaline, rilascia ancu gas ammoniacale cum'è tutti i fertilizzanti di azotu ammoniu. Dopusulphate ammonium hè appiicata à u tarrenu, aumenterà gradualmente l'acidità di u tarrenu attraversu l'assorbimentu selettivu di i culturi, cusì sulphate ammonium hè listessu chì u fertilizante à l'acidu fisiulogicu.
Sulfatu d'ammoniuhè adattatu per a terra generale è i culturi preparati, è puzza di culturi amatori di ammoniu. Pò esse adupratu cum'è fertilizante di basa, top dressing è fertilizante di sementi. Per u fertilizante compulsivu, hè più ecunomicu è efficace per applicà una grande quantità di nutrienti à u tarrenu vicinu à u sistema radicale durante i primi ghjorni di crescita di e culture. Tuttavia, deve esse applicatu quandu ùn ci sò micca goccioline d'acqua nantu à a superficie di u troncu è di a foglia per evità danni à a cultura. Per u risu, deve esse applicatu in prufundità o cumbinatu cù campi di cultura per evità a perdita di cloru per via di nitrificazione è denitrificazione.
A quantità di sulphate ammoniumcum'è u fertilizante di e sementi deve esse chjucu, generalmente 10 kg per mu, mischiatu cù 5-10 volte fertilizante organicu decompostu o terrenu fertili, fate attenzione à ùn cuntattà micca cù e sementi. Quandu transplantanu e piantine di risu, 5-10 catties disulphate ammonium pò esse adupratu per ettare, cumbinatu cù fertilizante organicu scompostu, superfosfatu, ecc., per fà una slurry fine, chì hè aduprata per immergere e radici di e piantine, è l'effettu hè assai bonu.
In i terreni acidi, sulphate ammonium deve esse adupratu in cungiunzione cù u letame agriculu, è deve esse adupratu in cungiunzione cù fertilizanti alcalini cum'è fertilizante di fosfatu di calciu magnesiu è calce (micca applicazione mista) per impedisce chì l'acidità di u terrenu cresce.
L'applicazione di sulphate ammoniumu fertilizante in u campu di paddy produrrà sulfuru d'idrogenu, chì renderà e radiche di u risu nere, chì hè tossicu per u risu, soprattuttu quandu u dosaje hè grande o applicatu in u vechju campu di retting, questu velenu hè più probabile chì si presenti. Aduprate e tartarughe è cunghjunghjite e misure necessarie cume cultivà è arrustisce campi.


Tempu di posta: Jul-15-2021