Utilizazione di fosfat monoammoniu

U fosfatu monoammoniu hè biancu pulverulente o granulare (i prudutti granulati anu una forza di compressione di particella più alta), densità 1,803 (19 ℃). U puntu di fusione hè 190 ℃, solubile in acqua, leggermente solubile in alcolu, insolubile in acetone, 100 g solubilità in acqua sottu 25 ℃ hè 41,6 g, calore generatu 121,42 kJ / mol, 1% soluzione acquosa pH valore di 4,5, un neutru è stabile sottu temperatura nurmale, senza riduzzione di l'ossidazione, in alta temperatura, acidu è alcali, l'ossidazione di sostanze riduttive micca combustione, esplosione è hà una bona solubilità in acqua, acidu, u pruduttu in polvere hà una certa assorbimentu di umidità, à u listessu tempu hà una bona stabilità termica, è à temperature elevate pò esse disidratatu in fosfatu di ammonium focale densu, polifosfatu di ammoniu, cumposti di catena parziale cume u fosfatu di ammoniu. Spruzza è metudi di dispusizione: A pulizia simplice pò esse. Misure di prutezzione di u trasportu è di l'immagazzinamentu: Per impedisce chì u pruduttu si agglumereghja è deteriorassi per via di l'umidità, deve esse conservatu in a stanza o cupertu cù un pannu è altri materiali protettivi, è in listessu tempu per evità u pruduttu espostu à u sole.
Classificazione di i prudutti:

1. Sicondu u prucessu di fabricazione, pò esse divisu in pruduzzione umida di fosfatu monoammoniu è pruduzzione termale di fosfatu monoammoniu;

2. Sicondu u cuntenutu di a cumpusizioni, pò esse fosfatu monoammoniu per usu agriculu, fosfatu monoammoniu per usu generale, 98% (gradu 98) di fosfatu monoammoniu industriale / alimentariu, 99% (gradu 99) di fosfato monoammoniu industriale / alimentariu, è pò ancu esse divisu in una classe, duie classi è trè classi.

3, secondu l'usu pò esse divisu in fosfatatu ammoniu agriculu, fosfatu ammoniu industriale, fosfatu ammoniu alimentariu; In l'applicazione di l'agricultura, l'industria è l'alimentu, pò ancu esse classificatu in fertilizzanti cumposti, agente di estinzione di u focu, agente di lievitazione, fosfato di monammoniu ecc.

Applicazione: Fosfatu Monoammoniu (MAP) per usi agriculi hè un fertilizante cumpostu solubile in acqua è à azzione rapida. U raportu di u fosforu dispunibile (AP2O5) à u cuntenutu tutale di azotu (TN) hè di circa 5,44: 1. Hè una di e varietà principali di fertilizzanti cumposti à alta concentrazione di fosfati. U pruduttu hè generalmente per u topdressing, hè ancu a produzzione di fertilizante compostu ternariu, fertilizante BB a materia prima più basica; U pruduttu hè ampiamente adupratu in u risu, u granu, u granu, u sorgu, u cotonu, u melone è i frutti, ligumi è altri culturi alimentarii è colture di cassa; Ampiamente adupratu in terra rossa, terra gialla, terra bruna, terra di marea gialla, terra nera, terra bruna, terra viola, terra di slurry bianchi è altri terreni; Particularmente adattatu per u nordueste di a Cina, u Nordu di a Cina, u nordeste di a Cina è altre zone secche cù poca pioggia.

U fosfatatu monoammoniale industriale (MAP) hè un tipu di ritardante di fiamma assai bonu, agente di estinzione di u focu, ritardante di fiamma hè ampiamente adupratu per u legnu, a carta, u tessutu, a trasfurmazione di fibre è l'industria di tintura di u dispersante, agente smalto smalto, agente chelante, polvere secca ignifuga revestimentu, inoltre pò esse adupratu ancu cum'è additivi alimentari, l'industria farmaceutica è di stampa hà adupratu, ancu adupratu cum'è fertilizante di alta qualità.


Tempu di posta: Dic-14-2020