U rolu è l'applicazione di u fosfatatu di diammoniu

U rolu di u fosfatu di diammoniu A natura chimica di u fosfate di diammoniu hè alcalina, dunque appartene à u fertilizante alcalinu. U fosfat di diammoniu hè un fertilizante cumpostu azottu à azzione rapida è fosforu cun u fosforu cum'è l'elementu principale. Hè adatta per a maiò parte di e culture è ancu adatta per l'usu in vari terreni. Hà una vasta gamma di applicazioni è pò esse adupratu cum'è fertilizante di basa o topdressing. pò.
Applicazione di fosfatu di diammoniu U fosfatu di diammoniu pò esse adupratu per fertilizà una varietà di tippi di terreni in campi di risu è in campi secchi. Hè adatta per a maiò parte di e culture cum'è risu, granu, granu, patata dolce, arachidi, colza è arachidi. Hè particulari adattatu per i culturi chì necessitanu idrogenu è fosforu cum'è a canna da zuccheru è e castagne d'acqua. U fosfatu di diammoniu pò esse adupratu in cumbinazione cù bicarbonatu di ammoniu, urea, cloruru di ammoniu, cloruru di potassiu, nitratu di ammoniu è altri fertilizzanti. Evite l'applicazione mista cù fertilizzanti acidici cum'è sulfatu ammoniu è superfosfatu. L'effettu dopu l'usu hè relativamente bonu. Prumove a crescita di e piante.
Cume aduprà u fosfat di diammoniu
1. A pratica hà dimustratu chì u fosfatu di diammoniu pò esse adupratu per fertilizà vari tippi di terreni in campi di risu è in terra secca, adatti per a maiò parte di e culture cum'è risu, granu, granu, patata dolce, arachide, colza, arachide, ecc. l'idrogenu-fosforu dumandanu culturi cum'è a canna da zuccheru è a castagna d'acqua.
2. U fosfatatu di diammoniu pò esse adupratu in cumbinazione cù u bicarbonatu di ammoniu, urea, cloruru di ammoniu, cloruru di potassiu, nitratu di ammoniu è altri fertilizanti. Evite l'applicazione mista cù fertilizzanti acidici cum'è sulfatu ammoniu è superfosfatu.
3. L'esperimenti mostranu chì u fosfatu di diammoniu cumbinatu cù fertilizzanti di azotu è di putassiu (fertilizanti chì cuntenenu cloru ùn devenu micca esse aduprati per i culturi senza cloru) sò adatti per l'applicazione di fertilizzanti basali di a cultura, cù una dosa di 225 ~ 300kg / h㎡; applicazione in campu di paddy: Dopu avè giratu l'aratu, appiccià nantu à u stratu d'acqua pocu fondu; Applicazione in terra asciutta: applicazione prufonda durante l'aratura è u cunsulidamentu, mischjendu terrenu fertili. Imbulighjate u fosfat di diammoniu è u fertilizante organicu scumpressu cù pH neutru è applica dopu u compostu, u fertilizante hè efficace. Quandu si face u fertilizante di sementi, deve esse applicatu 1 à 2 ghjorni prima di siminari, a dosa hè di 100-150kg / h㎡, è u terrenu fertile hè ancu mischiatu per evità u cuntattu direttu trà e sementi è u fertilizante.
4. Per a fecundazione cù una soluzione acquosa di fosfat di diammoniu, u fosfatu di diammoniu (fertilizante azotu è potassiu secondu u tippu di cultura) deve esse scioltu in acqua à un raportu di 1: 5 à temperatura ambiente in vicinanza di u situ di fertilizazione 1 à 2 ghjorni nanzu à a fecundazione. Dopu a dissoluzione, pigliate a soluzione di fertilizzante è diluite cù l'acqua à 1: 25-30, o aduprate fertilizante biogas liquidu per dissolve, è a quantità di soluzione di fertilizzante cù l'acqua hè 60-80 volte. A concentrazione di fertilizazione duveria esse più chjara in u stadiu di e piantine di a cultura o quandu u tarrenu hè seccu; a concentrazione di fertilizazione pò esse aumentata adeguatamente durante a fase di a pianta adulta è u tarrenu hè umidu.
Contraindicazioni per l'usu di u fosfatu di diammoniu U fosfatu di diammoniu cuntene più ioni di fosfatu.Dopu fertilizà e piante, aumenterà l'acidità di u terrenu nantu à u terrenu acidicu, chì pò influenzà a crescita di e piante. Attentu à ùn aduprà micca cum'è top dressing. Spargite u fosfatu di diammoniu granulare nantu à a superficia, u sistema radicale ùn l'assorbe micca, è l'effettu fertilizante serà persu. Evite di mischjà cù fertilizzanti acidici, cum'è sulfatu ammoniu, superfosfatu, ecc., Chì saranu più acidi è causeranu impatti.


Tempu di posta: Jan-04-2021